::Sesiapa berTAQWA kepada Allah, nescaya Allah akan berikan jalan keluar dari segala masalah dan memberinya rezeki dari jalan yang tidak terlintas di hatinya. Dan sesiapa yang bertawakkal kepada Allah, nescaya Allah akan mencukupkan keperluannya. Sesungguhnya Allah melaksanakan urusan ( yang dikehendaki ) Nya. Sesungguhnya Allah telah mengadakan ketentuan bagi tiap-tiap sesuatu::
::

Saturday 7 March 2015

ABAYA EXTRA UMBRELLA

 Assalamualaikum wbt

Busanacanteq Fatimah buka lagi untuk next pengeposan MAC 2015. Bagi yang berminat untuk membuat tempahan produk dari Madinah al-Munawwarah boleh pm inbox FB atau whatsapp ya.

Kali ini admin nak bercerita mengenai abaya extra umbrella. Abaya extra umbrella adalah pilihan hati admin dan menjadi abaya kegemaran admin sendiri. Abaya yang sangat selesa dipakai kerana bukaan bawah yang luas. Boleh melangkah dengan penuh yakin dan laju... ;)

Yang paling utama adalah potongan abaya yang tidak menunjukkan bentuk badan. Potongan seperti princessss gitu. Sangat selesa dengan jenis material fursan high quality.

 Walaupun harganya agak tinggi berbanding jenis abaya lain, pasti pemilik abaya extra umbrella berpuas hati dengan kualiti yang terbaik.

Di Busanacanteq Fatimah anda boleh memiliki abaya ini dengan harga yang lebih rendah bawah RM190 mengikut design. Harga pasaran mencecah RM250 ke atas bagi setiap pasang...

Lebih untung jika anda beli 5helai ke atas potongan harga menunggu anda beserta free shawl bagi setiap pasang...





Pelbagai design lain di sini

No comments: